21.3.18

Δεν βλέπει ρατσισμό στο σχόλιό της η Αθηνά...

Αποτέλεσμα εικόνας για αθηνα σπανακη

Απάντηση στο θέμα με την ανάρτησή της στο facebook και τα σχόλια περί ρατσισμού, έδωσε η πρώην αντιδήμαρχος Ηρακλείου Αθηνά Σπανάκη - Κοχιαδάκη. 


Η κα. Σπανάκη τονίζει ότι η...
ανάρτησή της δε συνιστά σε καμία περίπτωση ρατσιστικό σχόλιο εις βάρος των προσφύγων αλλά αποτέλεσε κριτική(!) για την ανεπαρκή αντιμετώπιση του προσφυγικού.

Η Αθηνά Σπανάκη αναφέρει τα εξής:

Η ανάρτηση μου σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, με περιεχόμενο την κοινή φωτογράφηση της αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής του δήμου Ηρακλείου με γυναίκες πρόσφυγες, στις 19 Μαρτίου 2018, δε συνιστά σε καμία περίπτωση ρατσιστικό σχόλιο εις βάρος των προσφύγων. 

Δεν υπήρξε πρόθεση εκ μέρους μου να προσβάλλω τους πρόσφυγες ούτε φυσικά να προκαλέσω αρνητικά συναισθήματα εναντίον τους. 

Η προσεκτική ανάγνωση του σχολίου μου δε δημιουργεί σε καμία περίπτωση σκιές ή υπόνοιες για το αντίθετο, ούτε φυσικά υπήρξε ποτέ τέτοια πρόθεση από  μέρους μου. Αντιθέτως μάλιστα, ασκεί κριτική για την ανεπαρκή και πολλές φορές απάνθρωπη αντιμετώπιση των προσφύγων και μεταναστών καθώς και την εκμετάλλευση τους από ορισμένους για προσωπική προβολή.

Σέβομαι και υπηρετώ τον άνθρωπο τόσο από την θέση που μου εμπιστεύτηκαν οι συμπολίτες μου στο Δήμο Ηρακλείου όσο και από την επιστήμη μου, την ιατρική, τόσο εγώ όσο και η οικογένεια μου.

Οποιεσδήποτε άλλες ερμηνείες προσπαθούν κάποιοι με δόλιο τρόπο να δώσουν στο περιεχόμενο του σχολίου μου, φανερώνει με τρόπο καταφανή τις προθέσεις αυτών που τις διαδίδουν.

Υπενθυμίζεται ότι η Αθηνά Σπανάκη έκανε μία ανάρτηση στο Facebook, με την οποία έβαλε στο στόχαστρό της την αντικαταστάτριά της στην αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Ηρακλείου, η οποία έκανε το... παράπτωμα να φωτογραφηθεί με προσφυγοπούλες που φιλοξενούνται στις δομές του ΟΗΕ στο Ηράκλειο.

Σε ένα ξενοφοβικό κρεσέντο συμψηφισμών, κατηγόρησε την τωρινή αντιδήμαρχο ότι φωτογραφήθηκε με την... «παρέα της», την ώρα που οι Ελληνίδες μάνες λυγίζουν από την απελπισία και δεν έχουν να δώσουν ένα ποτήρι γάλα στα παιδιά τους.

«Δυστυχώς με τις φωτογραφίες ούτε τα προσφυγάκια θα σωθούν από τη θάλασσα και την πείνα ούτε τα Ελληνάκια από τα μαζεμένα χτυπήματα της πονεμένης μας Ελλάδας», ανέφερε στην ανάρτηση, ενώ κάλεσε τη διάδοχό της, αν έχει τα κότσια, να ανεβάσει μια φωτογραφία της... Ελλάδας.

efsyn.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: