19.2.18

''Μετάνιωσα για το σχόλιό μου''...

Αποτέλεσμα εικόνας για γιαννης βαρδηςO Γιάννης Βαρδής για Παναγιώτη Ψωμιάδη (Βίντεο)...

Για την κόντρα που ξεκίνησε με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη μίλησε ο Γιάννης Βαρδής στη Σάσα Σταμάτη, τονίζοντας ότι...

μετάνιωσε για το σχόλιό του που αφορούσε την αποκριάτικη διαφήμιση στην οποία πρωταγωνιστής είναι ο πρώην περιφερειάρχης.

 «Μετανιώνω όποτε είμαι αυθόρμητος. Βγαίνει κάποιος άλλος και μπορεί να με κατηγορήσει για τον αυθορμητισμό μου λες και ήμουν ο μοναδικός και δεν θέλω να έχω ιστορίες γενικά με δικαστήρια. Ο καθένας πρέπει να έχει την άποψή του και τη γνώμη του. Θεωρώ ότι αν ήμουν στη θέση του δεν θα το έκανα. Δεν είμαι όμως στη θέση του.

Σίγουρα έχω μετανιώσει, εννοείται πως έχω μετανιώσει. Ακόμα και αν δεν απαντούσε ο άνθρωπος αυτός, εννοείται πως έχω μετανιώσει γιατί κάποιες φορές πρέπει να είμαι πιο μετρημένος όταν θέλω να γράψω κάτι» είπε ο τραγουδοποιός...

Το βίντεο από το zappit.gr
aixmi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: